Публічна оферта. Умови оплати та повернення коштів
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
Для цілей цього Договору терміни використовуються у такому значенні:
- Акцепт – повне, безумовне та беззастережне прийняття Замовником умов цього Договору без будь-яких виключень та/або обмежень і є рівнозначним укладенню двостороннього письмового Договору.
- Замовник – особа, яка здійснила Акцепт умов цього Договору та стає Замовником послуг Виконавця за укладеним договором. Замовником може бути будь-яка дієздатна фізична особа, що досягла 18 років, яка має намір отримати послуги Виконавця в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
- Виконавець — ФОП ШТУЛЬ Таміла Петрівна та особи (суб'єкти підприємницької діяльності), які мають право надавати послуги (пункт 3.1.), передбачені цим Публічним договором (офертою). Найменування Виконавця зазначається в рахунку або інших документах на оплату Послуг.
- ФОП ШТУЛЬ ТАМІЛА ПЕТРІВНА (ІПН 2546502809)
- Послуги — це надання Виконавцем обмеженого доступу Замовнику до Програм Виконавця шляхом використання безкоштовного програмного забезпечення з закритим кодом, що забезпечує зашифровану голосову та відео зв'язок через Інтернет між комп'ютерами (VolP), використовуючи технології пірінгових мереж (SKYPE-консультації). Їх перелік, умови придбання та інші умови розміщені на сайті https://clean-store.com.ua/.
- Програма — цілісна сформована сукупність онлайн занять (вебінарів, тренінгів), електронних версій аудіо-, відеозаписів занять, семінарів, тренінгів, курсів, фонограм, відеограм, текстових, аудіовізуальних творів, пов'язаних між собою та структурованих на певну тему, захищених законодавством України у сфері інтелектуальної власності, доступ до яких надається через Сайт або Веб-сторінку для використання Замовником.
- Онлайн-заняття (вебінар, тренінг) — це виступ, лекція, промова, які відбуваються в режимі реального часу та/або в режимі трансляції їх запису за допомогою wеb-технологій шляхом надання Замовнику Персонального посилання (доступу) на умовах цього Договору.
- Сайт — сукупність даних, електронної (цифрової) інформації, інших об'єктів авторського права та (або) суміжних прав тощо, пов'язаних між собою та структурованих в межах адреси https://clean-store.com.ua/, доступ до яких здійснюється через зазначену адресу мережі Інтернет.
- Персональне посилання — персональна формалізована відповідно до стандартів мережі Інтернет запис адреси сайту або його частини (Веб-сторінки), що дозволяє Замовнику отримати доступ до Сайту в мережі Інтернет.
2. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Договір укладається між Виконавцем і Замовником послуг у формі договору приєднання.
- Цей Договір є публічним договором (далі — Договір), який вважається укладеним між Виконавцем з однієї сторони та Замовником з іншої з моменту Акцепту останнім всіх без виключення умов та положень цього Договору.
- В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов'язується надати Замовнику послуги, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити надані Послуги.
- Діями, що свідчать про згоду дотримуватись умов цього Договору, є Акцепт Замовником умов цього Договору.
- Замовник здійснює акцепт Договору після ознайомлення з його умовами, розміщеними на Сайті, шляхом виконання будь-якого з наступних дій:
- Заповнення Замовником заявки на участь у Програмі;
- Оплати Замовником послуги в повному обсязі;
- Проставлення відповідної позначки «ознайомився (-лася) з умовами цього договору і приймаю його умови».
- Перелік і вартість надання Послуг розміщені на Сайті.
3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
- Вартість Послуг залежить від обраної Програми і вказується на Сайті Виконавця або зазначається в рахунку на оплату, які надсилаються Замовнику після заповнення Заявки на участь у Програмі.
- Виконавець має право в односторонньому порядку змінювати вартість Послуг до моменту оплати шляхом публікації нової ціни на Сайті.
- Замовник здійснює оплату послуг на умовах 100% передоплати.
- За погодженням Сторін Замовнику може бути надано право оплачувати Послугу частинами.
- Оплата Послуг Виконавцем означає ознайомлення та повну згоду Замовника з умовами цього Договору.
- Оплата Послуг здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Способи оплати обраної Послуги вказуються на Сайті або в рахунку на оплату, які надсилаються Замовнику після заповнення Заявки на участь у Програмі.
- Послуга вважається оплаченою з моменту зарахування коштів на поточний рахунок Виконавця.
- У разі оплати Послуги частинами та невнесення будь-якої з частин оплати в узгоджений термін, Виконавець має право відмовити Замовнику у наданні доступу до відповідної Програми без повернення сплачених коштів.
4. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
- Для отримання послуг Виконавця Замовник заповнює на Сайті Заявку на участь у Програмі.
- В підтвердження Заявки Виконавець надсилає Замовнику рахунок на оплату Послуг (обраної Програми) на електронну пошту або іншим способом.
- Замовник здійснює оплату Послуг (Програми) одним з обраних способів, після чого повідомляє Виконавця про проведення оплати, надавши підтверджуючі документи, способом, який зазначено в рахунку на оплату.
- Після отримання Виконавцем підтвердження оплати, Замовнику на адресу електронної пошти, вказану при заповненні заявки на участь у Програмі, надсилається Персональне посилання.
- У разі непоодержання Замовником Персонального посилання, Замовник повинен звернутися до служби підтримки Виконавця, надіславши листа на електронну пошту:
info@sеo-akademiya.com.
- Персональне посилання дійсне для одного Замовника, який отримав указаного посилання. Забороняється передача Персонального посилання третім особам.
- Після отримання Персонального посилання Замовник повинен заповнити реєстраційну форму для доступу до Персонального кабінету, вказавши необхідні ідентифікаційні дані.
- Замовник самостійно несе відповідальність за збереження конфіденційності та безпеки доступу до свого Персонального (Особистого) кабінету, а також за всі дії, що відбуваються за допомогою Персонального (Особистого) кабінету, і зобов'язується без зволікань повідомляти Виконавця про будь-яке порушення безпеки Персонального (Особистого) кабінету.
- Для отримання Послуги Замовник самостійно забезпечує дотримання належних технічних умов для персонального комп'ютера або іншого мобільного пристрою.
- Розклад проведення онлайн занять (вебінарів, тренінгів) може бути змінено Виконавцем в односторонньому порядку шляхом розміщення такої інформації одним з, але не виключно, способів: розміщення на веб-сторінці, надсилання повідомлення на електронну адресу Замовника, Skype тощо.
- Під час участі в онлайн заняттях (вебінарах, тренінгах) забороняється розпалювання міжнаціональних конфліктів, приниження інших учасників, тренера, реклама, нецензурні висловлювання та інша поведінка, що порушує морально-етичні норми і вимоги чинного законодавства. Виконавець має право анулювати участь Замовника в онлайн заняттях (вебінарах, тренінгах) без повернення отриманої оплати у разі порушення ним зазначених правил.
- Використання Замовником отриманої інформації та матеріалів (аудіо-, відеозаписів тощо) дозволяється тільки в особистих цілях і для особистого використання.
- Виконавець має право відмовитися від надання послуг в односторонньому порядку і анулювати доступ Замовника до обраної програми в разі встановлення фактів передачі Замовником Персонального посилання третім особам, розповсюдження інформації та матеріалів (аудіо, відео тощо), отриманих в результаті надання Послуг, третім особам.
- Виконавець не несе відповідальності за неможливість участі Замовника в онлайн заняттях (вебінарах, тренінгах), яка виникла з причин, незалежних від Виконавця.
5. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
Замовник має право:
- Отримати Послуги на умовах цього Договору.
- Отримати від Виконавця інформацію про надавані Послуги, умови їх надання за телефонами, вказаними на Сайті, або надіславши відповідний запит на електронну пошту, вказану на Сайті, або через форму зворотного зв'язку.
- Входити в Персональний кабінет під своєю обліковою записом одночасно тільки з однієї точки доступу (персональний комп'ютер, ноутбук, нетбук, планшет тощо).
- На умовах зазначеного договору за погодженням з Виконавцем один раз перенести отримання Послуги, вартість якої оплачена в повному обсязі, на наступну дату її надання, погоджену Сторонами. У разі такого перенесення, повернення коштів за надані послуги можливе тільки в разі надання послуг неналежної якості.
- Користуватися всіма правами споживача відповідно до чинного законодавства України, що регулює ці правовідносини.
Замовник зобов'язується:
- Оплатити Послуги в повному обсязі в порядку і строки, передбачені цим Договором.
- Надати достовірну інформацію про себе під час заповнення заявки на участь у Програмі. Замовник несе відповідальність за достовірність такої інформації.
- Підтримувати в справному технічному стані обладнання та канали зв'язку, що забезпечують доступ до Сайту.
- Самостійно і своєчасно знайомитися з інформацією про час, дату, вартість і умови надання Послуг, яка розміщена на Сайті. Замовник не має права пред'являти Виконавцю претензії в разі несвоєчасного ознайомлення або неознайомлення з інформацією на Сайті. Замовник бере на себе всю
відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення або неознайомлення з інформацією, розміщеною для нього Виконавцем на Сайті.
- Виконувати рекомендації, домашні завдання, вимоги тощо Виконавця, викладені в відповідній Програмі.
- Надати Виконавцю актуальну інформацію про засоби зв'язку для направлення інформаційних матеріалів, а також для зв'язку Виконавця з Замовником у рамках надання Послуг відповідно до цього Договору. Замовнику забороняється:
- Здійснювати в будь-якій формі запис (шляхом аудіо-, відеозапису, скачування, скріншотів, фотографування та інших способів зберігання інформації) онлайн заняття (вебінар, тренінг), що проводиться в рамках надання Послуг за цим Договором.
- Копіювати, розповсюджувати будь-яким способом аудіо-, відео-, інформаційні матеріали, записи онлайн заняття (вебінар, тренінг), отримані в рамках цього Договору.
- Розповсюджувати матеріали, отримані в рамках зазначеного Договору, шляхом розшифровки (перекладу аудіо- та відеоматеріалів в текстовий формат) або перекладу на інші мови.
- Використовувати отриману в рамках цього Договору інформацію та матеріали в комерційних цілях шляхом пересказу або розповсюдження в будь-який спосіб отриманих від Виконавця знань.
- Використовувати отриману від Виконавця інформацію, включаючи (без обмежень) з метою створення подібної та/або конкурентної послуги чи сервісу, або з метою отримання комерційної чи фінансової вигоди без попереднього погодження з Виконавцем.
- Здійснювати свою діяльність на основі Послуг Виконавця.
- Допускати розповсюдження недостовірної, неправдивої інформації, інформації, що паплюжить честь, гідність, ділову репутацію Виконавця, тренерів та інших осіб, а також інформації, що спонукає і закликає до міжнаціональної, етнічної, статевої, расової нетерпимості, ворожнечі, війни, зміни державного устрою країн, інформації, розповсюдження якої заборонено чинним законодавством України та нормами міжнародного права залежно від території надання послуг.
- Передавати і/або надавати доступ до Програми будь-яким третім особам, а також отримувати Послуги спільно з третіми особами.
6. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
Виконавець має право:
- Самостійно визначати форми і способи надання Послуг, враховуючи вимоги чинного законодавства України та умови Договору.
- В односторонньому порядку визначати вартість Послуг.
- Самостійно визначати/змінювати дати проведення онлайн занять (вебінарів, тренінгів).
- Самостійно визначати/змінювати зміст, тривалість, обсяг інформації в онлайн занятті (вебінарі, тренінгу) в рамках Програми, функціональні можливості, інтерфейс Веб-сторінки в процесі надання Послуги.
- Під час проведення онлайн занять (вебінарів, тренінгів) Програми здійснювати їх фотографування, відео-, аудіозапис і використовувати їх на свій розсуд. Замовник надає свою згоду на здійснення Виконавцем цих дій і надає Виконавцю право оприлюднювати їх шляхом публікації на Сайті та іншим способом, робити доступними для невизначеного кола осіб, розповсюджувати, відтворювати, редагувати та іншим чином використовувати фотографії, аудіо- та відеозаписи з зображенням і (або) голосом Замовника.
- Самостійно залучати до надання Послуг третіх осіб, в тому числі тренерів.
- Отримувати від Замовника будь-яку інформацію, необхідну для виконання своїх зобов'язань за Договором. У разі непредставлення інформації, неповного або неправильного представлення інформації, Виконавець має право призупинити надання Послуг за Договором до представлення Замовником такої інформації.
- Проводити анкетування, опитування Замовника, в тому числі запитувати отримані відгуки про отримані Послуги, розповсюджувати (публікувати або іншим чином розповсюджувати) результати анкетування (опитування) і отримані відгуки про отримані Послуги з дотриманням вимог законодавства України про захист персональних даних.
- Відмовитися від надання Послуг або обмежити доступ Замовника до Програми без повернення сплачених коштів у наступних випадках:
- Надання Замовником недостовірної інформації.
- Недотримання Замовником строків і порядку оплати, у разі здійснення оплати в порядку, передбаченому п. 3.4 Договору.
- Порушення Замовником п.п. 11, 4.12, 5.12-5.19 Договору.
- Здійснювати масову розсилку інформаційних повідомлень (в тому числі рекламних) на електронну адресу Замовника. При цьому такі повідомлення повинні містити посилання для відмови від розсилки, що дозволяє Замовнику самостійно відмовитися від отримання цієї розсилки.
- В односторонньому порядку вносити зміни в умови Договору шляхом розміщення нової редакції Договору на Сайті.
Виконавець зобов'язується:
- Виконати Послуги належної якості в порядку та на умовах, передбачених цим Договором.
- Зберігати інформацію та відомості (включаючи персональні дані), отримані від Замовника для виконання умов цього Договору.
- Надати Замовнику інформацію про надані Послуги, умови їх надання.
- Інформувати Замовника про зміни в порядку надання Послуг (дати, розклади трансляцій) шляхом розміщення такої інформації одним, але не виключно, із способів: розміщення на
веб-сторінці, надсилання повідомлення на електронну адресу Замовника, Skype тощо.
7. ГАРАНТІЇ І ПОСВІДЧЕННЯ СТОРІН
- Замовник, приймаючи умови цього Договору, бере на себе ризик неприходу прибутку та ризик можливих збитків, пов’язаних із використанням знань, умінь, навичок, отриманих Замовником у ході надання Послуг.
- Виконавець, гарантуючи якість наданих Послуг, не надає гарантій на безперебійність, безпеку, безпомилковість та точне відповідність Послуг очікуванням Замовника щодо змісту Послуг та отриманих ним результатів.
- Гарантуючи успішність застосування отриманих знань, умінь, навичок, а також отримання Замовником Послуги певного прибутку (доходу) з їх використанням у певному чи невизначеному майбутньому, Виконавець не несе відповідальності за неприход прибутку (доходу), отримання прибутку (доходу) нижче очікувань Замовника, а також за прямі та непрямі збитки Замовника, оскільки успішність використання Замовником отриманих знань, умінь і навичок залежить від багатьох відомих і невідомих Виконавцю факторів: цілеспрямованості, працьовитості, наполегливості, рівня інтелектуального розвитку, творчих здібностей Замовника, інших його індивідуальних якостей і персональних характеристик, що приймається обома Сторонами.
- Виконавець не здійснює освітню, викладацьку чи педагогічну діяльність і не надає освітні послуги, не видає жодних сертифікатів, свідоцтв, дипломів тощо.
- Згідно з умовами Договору та приймаючи його умови, Замовник гарантує, що вказав повні, достовірні та актуальні дані, включаючи персональні дані, при заповненні Заявки на участь у Програмі, введенні будь-яких реєстраційних даних і здійсненні оплати та не використовує дані інших осіб (включаючи персональні дані).
- Замовник гарантує, що не має наміру здійснювати будь-які дії, які могли б зашкодити діловій репутації Виконавця та/або третіх осіб, які мають договірні відносини з Виконавцем, або які суперечать законодавству України, міжнародним нормам і звичаям ділового обороту; його дії спрямовані на отримання послуг і не містять злого наміру, шахрайських намірів, спроб несанкціонованого доступу до інформації, яка є власністю Виконавця.
- Сторони гарантують, що мають необхідний обсяг правоздатності та дієздатності для укладення Договору.
- У разі, якщо якість послуг з будь-яких причин є неналежною для Замовника, Виконавець надає Замовнику право протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня старту Програми, доступ до якої був наданий відповідно до умов Договору, звернутися до Виконавця з Заявою про повернення сплачених коштів.
- Заява на повернення коштів, зазначена в п. 8 Договору, надсилається Замовником на наступну адресу: shtul.angelika@gmail.com
Відповідальність за правильність даних, зазначених у Заяві, несе Замовник. Заява на повернення коштів повинна містити таку інформацію:
- Прізвище, ім’я, по батькові Замовника;
- Спосіб, дату та суму оплати Послуг;
- Причини, з яких Замовник вважає, що надано послуги неналежної якості;
- Банківські реквізити для повернення коштів.
- За умови відповідності Заяви на повернення коштів вимогам п.п. 7.8, 7.9 Договору, Виконавець повертає сплачені кошти протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання заяви. Повернення коштів здійснюється за вирахуванням комісії платіжних систем і на картку, з якої була здійснена оплата.
- У разі відсутності в заяві на повернення коштів інформації, зазначеної в п. 9 Договору, або надання недостовірної інформації, Виконавець має право відмовити Замовнику у поверненні коштів.
- У разі порушення Замовником п.п. 11, 4.12, 5.7, 5.12.-5.19 Договору, кошти, сплачені Замовником Виконавцю, не повертаються.
- Будь-які претензії, заяви, надіслані Замовником після закінчення терміну, зазначеного в п. 8 Договору, Виконавцем не розглядаються.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
- У разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань, встановлених Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України та положень Договору.
- Виконавець не несе відповідальності за непоодержання Замовником послуг за цим Договором у випадку:
- Надання Замовником недостовірної інформації для виконання умов Договору, в тому числі, але не виключно, контактної інформації (e-mail, Skype), а також непредставлення інформації у випадку зміни інформації, наданої раніше;
- Замовник не може отримати Послуги з технічних причин, що не залежать від Виконавця, зокрема, при відсутності у Замовника доступу до мережі Інтернет.
внаслідок дій операторів зв'язку, провайдерів, впливу комп'ютерних вірусів та/або інших шкідливих програм, у зв'язку з відсутністю у нього необхідних програмно-апаратних засобів та/або неналежною оплатою такого доступу.
- Виконавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування або служб, що надають доступ Замовнику до Послуг, наданих Виконавцем.
- Виконавець не несе відповідальності за дії Замовника, внаслідок яких було нанесено шкоду іншим Замовникам послуг Виконавця, так само як не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Замовнику внаслідок дій інших Замовників послуг.
- Виконавець не несе відповідальності за невідповідність змісту Послуги очікуванням Замовника та/або його суб'єктивну оцінку. Така невідповідність очікуванням та/або негативна суб'єктивна оцінка не є підставою вважати послуги надані неякісно або не в погодженому обсязі.
- Виконавець не несе відповідальності за дії третіх осіб, які мали місце під час авторизації їх на Сайті (Веб-сторінці) від імені Замовника.
- Замовник самостійно несе відповідальність за будь-які наслідки, включаючи очікувані результати від отриманої Послуги.
- Усі суперечки між Сторонами розглядаються шляхом переговорів на основі врегулювання конфлікту з максимальним урахуванням інтересів Замовника та Виконавця.
- У разі, якщо Сторони не зможуть досягти згоди з дискусійних питань шляхом переговорів, такі спори підлягають передачі на розгляд суду відповідно до чинного законодавства України.
- ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕОДОЛИМОЇ СИЛІ (ФОРС-МАЖОР)
- Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання будь-якого з положень Договору, якщо це є наслідком обставин, що настали після набрання чинності Договором і перебувають поза сферою контролю невиконуючої сторони. Такі причини включають стихійні лиха, екстремальні погодні умови, пожежі, війни, страйки, військові дії, цивільні безладдя, терористичні акти, збої в роботі телефонних мереж загального користування, електронних каналів зв'язку, а також рішення державних органів тощо, але не обмежуються ними (Далі - форс-мажор). Перемога звільнення від відповідальності починається з моменту оголошення невиконуючою Стороною форс-мажору, що підтверджується відповідною довідкою, завіреною торгово-промисловою палатою або іншими доказами. Якщо форс-мажор виник унаслідок рішення державних органів, Сторони вважають, що текст такого рішення є достатнім доказом настання обставин форс-мажору.
- Обставини форс-мажору автоматично продовжують строк виконання зобов'язань на весь період їх дії та ліквідації наслідків. Про настання...
форс-мажорні обставини Сторони повинні інформувати одна одну невідкладно. Якщо ці обставини триватимуть понад шість місяців, то кожна із Сторін матиме право відмовитися від подальшого виконання. зобов'язань за Договором, і в такому разі жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.
10. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛbНИХ ДАНИХ І КОНФІДЕНЦІАЛbНА ІНФОРМАЦІЯ
- Погоджуючись з умовами Договору та приймаючи умови Договору, Замовник надає Виконавцю однозначну згоду на обробку та використання будь-яких персональних даних, які стали відомими Виконавцю внаслідок надання Послуг на умовах цього Договору відповідно до законодавства України у сфері захисту персональних даних.
- Обробка персональних даних включає, але не обмежується, збір, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптацію, зміну, оновлення, використання та розповсюдження (поширення, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, що їх оброблює Виконавець, будь-якою особою, пов'язаною з Виконавцем відносинами контролю з метою ведення бази персональних даних Замовників.
- Замовник погоджується, що Виконавець не повинен отримувати додаткової згоди Замовника для передачі персональних даних Замовника будь-якій особі, пов'язаному з Виконавцем відносинами контролю або у рамках договірних відносин.
- Вся інформація, яка стала відома Замовнику у зв'язку з отриманням Послуг від Виконавця за цим Договором (зокрема паролі доступу до Програм), є конфіденційною інформацією та комерційною таємницею Виконавця.
- Замовник зобов'язується не розголошувати та не передавати конфіденційну інформацію та комерційну таємницю Виконавця для ознайомлення та/або використання третім особам без попередньої письмової згоди Виконавця.
11. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛbНОЇ ВЛАСНОСТІ
- Усі онлайн заняття (вебінари, тренінги) у формі виступів, лекцій, виступів; аудіо та відео-практики, аудіо- та відео-уроки, записи онлайн трансляцій у вигляді аудіовізуальних творів, фонограм та відеограм, фотографічні твори, зображення, статті та будь-які інші матеріали, отримані Замовником на виконання умов цього Договору (далі — Матеріали) є об'єктами прав інтелектуальної власності та підлягають захисту.
- Авторські та суміжні права на Матеріали, до яких надається доступ Замовнику належать Виконавцю. Замовнику надається лише право користування Матеріалами виключно для особистих некомерційних цілей.
- Забороняється будь-яким способом копіювання, відтворення, розповсюдження, виконання, публічне повідомлення, демонстрація, показ, використання, переклад,
переробка, адаптація та будь-які подібні зміни Матеріалів без попередньої письмової згоди Виконавця.
12. ІНШІ УМОВИ
- Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання,
передбаченого п. 2.5 Договору та діє до повного виконання Сторонами умов Договору.
- Цей Договір може бути розірваний до закінчення строку його дії за взаємною згодою Сторін або в односторонньому порядку у випадках,
передбачених цим Договором з дотриманням умов цього Договору.
- У випадках, що не передбачені цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
- Сторони підтверджують повне та однозначне розуміння ними предмета та змісту цього Договору, прав та обов'язків кожної Сторони, що випливають або пов'язані з виконанням Договору, суть термінів, що вживаються у Договорі, а також відповідність тексту Договору намірам та волі Сторін.
- Якщо будь-яке положення (частина) Договору є чи стає
недійсним з будь-яких підстав, цей факт не впливає на дійсність інших положень Договору загалом.
- Сторони погоджуються, що до відносин, що виникли між ними на підставі цього Договору, застосовується право України.
- Сторони мають право будь-якої миті укласти цей договір у формі письмового двостороннього документа.
13. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФОП ШТУЛЬ ТАМІЛА ПЕТРІВНА ІПН 2546502809,
Місце реєстрації: 04210, м. Київ, Героїв Сталінграда 14б, 172
e-mail: shtul.angelika@gmail.com
тел.: +38063 144 7777